Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Otto Haus olarak anılacak olan adres {Ayder Yolu Aşağı Şimşirli Aksu Mahallesi No:81 Çamlıhemşin\RİZE\TÜRKİYE}; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, https://ottohaus.com.tr internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:


1.SÖZLEŞME KONUSU

1.1. İşbu sözleşme uyarınca Otto Haus, Müşterinin talebi üzerine Otto Haus'un konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).

Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Otto Haus olarak anılacak olan adres {Ayder Yolu Aşağı Şimşirli Aksu Mahallesi No:81 Çamlıhemşin\RİZE\TÜRKİYE}; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, https://ottohaus.com.tr internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:

SÖZLEŞME KONUSU

1.1. İşbu sözleşme uyarınca Otto Haus, Müşterinin talebi üzerine Otto Haus'un konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).

1.2. İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla birlikte Müşteri; Otto Haus'un konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ve tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini teyit edecektir.

1.3. İşbu sözleşme akdedildiği andan itibaren Otto Haus, Müşterinin talebini teyit edecektir.

2. KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ

2.1. {0 533 253 52 08} numaralı rezervasyon hattını arayarak veya https://ottohaus.com.tr internet sayfasındaki rezervasyon formunun doldurulması yoluyla gerçekleştirilebilir.

2.2. Müşteri talebini fesih etmek veya herhangi bir değişiklik yapmak istediği durumda {0 533 253 52 08} telefon numarasından Otto Haus'un Rezervasyon Ofisine başvurabilir veya e-mail adresine e-mail göndererek değişiklik yapılmak istenen tarihi belirterek değişiklik talebinde bulunabilir.

2.3. Müşteri talebini fesih etmek ve ücretinin kesinti sonrası geri kalan tutarını almak ister ise; rezervasyonunu en geç konaklama tarihinden 15 gün önce iptal etmek zorundadır. (Madde 4.1)

2.4. Müşterinin, rezervasyonunda değişiklik yapma talebini Otto Haus'un hizmet sunma tarihinden en geç 15 gün önce Otto Haus'a iletmesi gerekmektedir. İptal edilmesi durumunda ödenen ücretin %50 si müşteriye iade edilir. Rezervasyon tarihine 15 günden daha az bir süre kalmış ise ücret iadesi yapılmaz.  (Madde 2.5)

2.5. Rezervasyon değişikliği (kişi sayısı, oda tipi) değişiklik, talep edildiği günün şartlarına uygun kota fiyatlarından yapılacaktır.

2.6. İşbu sözleşme ile Müşteri, kayıt sırasında özel indirimin uygulandığı dönemdeki rezervasyonda herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı/yapmak istediği takdirde rezervasyonun, söz konusu rezervasyon değişiklik talebinin teyit edildiği tarih sırasında uygulanan fiyatları göz önünde bulundurarak yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

2.7. Çocuklar için indirim ebeveynleriyle aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. Rezervasyon kaydı sırasında, Müşteri tarafından bildirilen çocuğun yaşı dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının Rezervasyon kaydı sırasında yetkili şahıs tarafından talep edildiği kimlikte belirtilen yaştan farklı olduğu tespit edildiği halde rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkını Müşteri karşılayacaktır.

3.ÖDEME ŞEKLİ

3.1. Müşteri, Online rezervasyon sistemi aracığıyla kredi kartıyla yapılan ödemeler sırasında kendi kredi kartı bilgilerini sisteme girecektir.

3.2. Müşteri rezervasyon ödemesini kredi kartı ile tek çekim veya anlaşmalı bankaların uyguladığı taksit seçeneklerine göre yapabilecektir. Müşteri taksitli ödemeyi seçmesi durumunda Taksit seçeneklerinde oluşan vade farkını peşinen Kabul etmiş sayılır.

3.3. Otto Haus, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin herhangi durumda ve herhangi şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul ve beyan eder. Otto Haus, aynı zamanda, zarar verici programlar ve Müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi, belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır.

3.4. Müşteri, Otto Haus'a giriş sırasında Otto Haus elemanına; online rezervasyon kaydı yaparken ödeme için kullandığı kredi kartını ibraz edecektir. Müşterinin, bu sorumlulukları yerine getirmemesinden meydana gelecek olan zararlardan / hasarlardan dolayı sorumluluk müşteriye ait olacaktır.

3.5. Müşteri faturayı Otto Haus'tan teslim alacaktır.

4.ÖDEMENİN İADE ŞEKLİ

4.1. Rezervasyon iptal talebi tahmin edilen giriş tarihinden 15 gün ve daha uzun süre kala iptal edilmesi durumunda, tahsil edilen toplam konaklama tutarının % 50’ i kesilerek kalan tutarın tamamı misafirin ödeme yaptığı banka hesabına veya kartına iade edilir. Rezervasyon fesih talebi tahmin edilen giriş tarihinden 15 gün veya daha az bir süreden erken bir tarihte iptal edildiği durumunda misafirden alınan konaklama ücretinin geri iadesi mümkün olmayacak; tutarın tamamına no Show uygulanacaktır.

4.2. Rezervasyon kaydı sırasında, kredi kartıyla yapılan ödemelerde geri ödeme, ödemenin yapıldığı kredi kartına geri yatırma işlemi yapmak suretiyle yada Müşterinin ibraz edeceği banka hesabına EFT/Havale yöntemi ile yapılacaktır.

4.3 Rezervasyon iptalinde mücbir sebepler; doğal afetler ,terör, kalkışma hareketi ve belgelenebilen ölüm (1.ve 2. derecede yakınlar), kaza ve hastalık(tam teşekküllü hastane raporu)gibi durumlarda Otto Haus misafire No Show uygulamaz, yatırılan ücretin tamamıiade edilir.

4.4 Kredi kartı ile yapılan ödemelerde işlem ücreti ve komisyon kesildikten sonra kalan tutar iade edilecektir.

5.KONAKLAMA ŞEKLİ

5.1. Giriş sırasında Müşterinin yaşı ve kimliği kontrol edilecektir. Müşterinin yanlış bilgi vermesinden dolayı yapılan harcamaları Müşteri karşılayacaktır.

5.2. Müşteri, Otto Haus'a vardığı saat kaç olursa olsun, Otto Haus'a giriş günü en erken saat 14.30 itibari ile odaya yerleşeceğini ve Otto Haus'tan çıkacağı saat kaç olursa olsun en geç saat 12.00’de odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul edecektir.

5.3. Rezervasyon kayıt esnasında konaklama ücretinin tamamı alınacaktır.

5.4. Evcil hayvanlar Otto Haus tarafından kabul edilmeyecektir.

5.5. Müşterinin Otto Haus'a yerleştikten sonra Otto Haus'un konaklama taahhütlerini yerine getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme geri iade edilmeyecektir.

6. TARAFLARIN SORUMLULUĞU

6.1. Müşteriye kalitesiz hizmet sunulduğu durumda müşteri, şikâyetini yazılı şekilde konakladığı esnada Otto Haus temsilcisine bildirecektir. Aksi takdirde Otto Haus tarafından sunulan hizmet kusursuz ve zamanında sunulmuş sayılacaktır.

6.2. Müşterinin, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda Müşteri, yapmış olduğu ihlal sonucu Otto Haus'un uğradığı her türlü zararı karşılamayı kabul ve taahhüt eder.

6.3. Misafir, Otto Haus düzenini bozacak hal ve tavırlarda bulunması halinde, Otto Haus misafirin ücret iadesi yapılmadan Otto Haus'ne terk etmesini isteme hakkına sahiptir.

6.4. Tesiste konaklayan misafirlerimizin dışarıdan gelen ziyaretçileri yönetim kurulunun almış aldığı karara istinaden tesise alınmayacaktır. Konaklayan misafirin onayı olması halinde gelen ziyaretçi için günü birlik kullanım koşulları ücretli olarak uygulanır.

6.5. Bayanlar (women) bölümüne fotoğraf makinesi, kameralı telefon, fotoğraf veya video çekme özelliği bulunan elektronik cihazlar ile giriş yasaktır. Bu şartlara uymayan misafirler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.

7. DİĞER HÜKÜMLER

7.1. Olumsuz hava şartları, grev-lokavt, terör, askeri harekât, sel, yangın vs. Bu tür durumların meydana gelmesi durumunda Otto Haus, hizmet vermeye devam etmeyebilir. Bu durumda rezervasyonu olup ödeme yapmış olan misafirlere ödemeleri iade edilir.

7.2. Otto Haus, bayram veya yeni yıl vb. diğer bayram programları dolayısı ile Otto Haus'a gelecek sanatçıyı Otto Haus'a bağlı olmayan sebeplerden dolayı değiştirme hakkını saklı tutar. (sanatçının hastalığı, mücbir sebepler vs.).

7.3. İşbu sözleşme uyarınca doğacak ihtilafların çözülmesi gerektiğinde yetkili mahkeme Rize Merkez mahkemeleridir.